Office for rent in Cluj-napoca, zone Centru
Cluj-Napoca, Centru
Contact the agent for a personalized offer, or visit similar offers. See Similar Offers
Similar offers
Office for rent in Cluj-napoca, zone Centru
Welt imobiliare va ofera spre inchiriere un apartament in zona Centrala pentru birou. Acesta are o suprafata de aproximativ 50 mp si este comp...
Office for rent in Cluj-napoca, zone Intre Lacuri
Chirii Cluj va ofera spre inchiriere un spatiu aflat la demisolul unei case (garajul), in cartierul Intre Lacuri. Acesta are o suprafata de a...
Office for rent in Cluj-napoca, zone Andrei Muresanu
Chirii Cluj va ofera spre inchiriere un spatiu pentru birouri sau alte activitati. Acesta are o suprafata de 50 mp si este semidecomandat. ...
Office for rent in Cluj-napoca, zone Centru
Va propunem spre inchiriere spatii de birou premium, all inclusive cu suprafete de la 10 la 250 mp, aflate intr-o cladire de birouri din Cluj-Nap...
Office for rent in Cluj-napoca, zone Gheorgheni
Va propunem spre inchiriere spatii de birou premium all inclusive cu suprafete de la 10 la 250 mp, aflate in cladirea de birouri United Business ...
Office for rent in Cluj-napoca, zone Marasti
Se inchiriaza spatiu comercial situat la parterul unei cladiri de birouri de pe calea Dorobantilor. Zona este in apropiere de Profi si OMV Maras...

Inchiriere birouri private in imobil tip hub tehnologic, situat in zona Parcul Central - Cluj Arena. Incaperi individuale inchise, acces cu cod sau recunoastere faciala, ideale pentru grupuri intre 2 si 4 persoane. Oferta cuprinde: Birouri private: Spații personalizate, între 12 și 80 m², perfect adaptate pentru echipe mici și medii. Coworking: Spații comune flexibile pentru antreprenori, freelanceri și echipe dinamice. Săli de conferință: Moderne și complet echipate, potrivite pentru evenimente, întâlniri și prezentări. Sediu firmă și birou virtual: Soluții pentru înregistrarea firmei și servicii administrative complete. Toate spațiile oferă: Conexiune de date securizată prin cablu și Wi-Fi de mare viteză Recepție profesionistă Întreținere și servicii de curățenie Acces 24/7 la toate spațiile Bucătărie modernă, complet echipată, cu băuturi disponibile Control HVAC pentru confortul termic Sediu social pentru înregistrarea firmei Și multe altele pentru a sprijini eficiența afacerii tale.